Παραμένει επί μήνες… ακίνητο στην περιοχή της “Στέρνας” με σχεδόν ξεφούσκωτα από την ακινησία λάστιχα. Οι περισσότεροι το προσπερνούν αδιάφορα, ενώ άλλοι βλέποντάς το, ίσως σκέφτονται ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο “σύμβολο”. Γιατί κατέχει το ρεκόρ του αυτοκινήτου με τη μεγαλύτερη χρονική διάρκεια παραγωγής και τον μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων παγκοσμίως. Ο… Σκαραβαίος ή Χελώνα ή Σκαθάρι ή Κατσαριδάκι, όπως είναι γνωστό, ήταν το πρώτο, χρονολογικά αυτοκίνητο στην ιστορία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen που το παρήγαγε από το 1938 μέχρι το 1997, και γι αυτό χαρακτηρίστηκε “Αυτοκίνητο του Λαού”. Κυκλοφορούσε ακόμη και σε κακοτράχαλα μέρη ενώ οι λάτρεις του στη Βόρεια Ελλάδα δημιούργησαν το 2004 τη Λέσχη Σκαραβαίου, στην οποία συζητούν και ανταλλάσσουν εμπειρίες για οτιδήποτε αφορά το αγαπημένο τους όχημα.
Άραγε ποια θα είναι η τύχη του Σκαραβαίου της “Στέρνας”; Θα τον αναλάβει κάποιο μέλος της Λέσχης ή θα πάει για απόσυρση, δηλαδή για… παλιοσίδερα;
Νίκος Γιώτης